بازگشت دیوید هیتر صداپیشه‌ی سالید اسنیک برای صداپیشگی در فیلم متال گیر

0
این مطلب به بوک‌مارک‌ها اضافه شد
این مطلب از بوک‌مارک‌ها حذف شد

فیلم متال گیر سالید در راه است و دیوید هیتر بخشی از این فیلم خواهد بود.

دیوید هیتر (David Hayter) صداپیشه‌ی سالید اسنیک (Solid Snake) و نیکد اسنیک (Naked Snake) پروتاگونیست‌های سری متال‌گیر سالید بود تا این‌که در متال‌گیر سالید 5 با کیفر سادرلند (Kiefer Sutherland) جایگزین شد. اخیراً فیلمسازی به نام جوردن وُت-رابرتس (Jordan Vogt-Roberts) به مناسبت 31مین سالگرد تولد مجموعه‌ی متال‌گیر ویدئویی کوتاه ساخته که در آن هیتر دوباره صداپیشگی اسنیک را بر عهده گرفته است.

وت-رابرتس مدتی‌ست که با نزدیک شدن 31مین سالگرد تولد متال‌گیر، از راه توییت و کانسپت‌آرت رسمی از این مجموعه تجلیل‌خاطر می‌کند. این ویدئو که اوایل این هفته منتشر شد، گل سرسبد تلاش‌های او برای جشن گرفتن این مناسبت است.

به‌شخصه وقتی مشغول بازی کردن متال‌گیر سالید 5 بودم، دلم خیلی برای صدای دیوید هیتر تنگ شده بود و خوشحالم از این‌که دوباره طنین گوش‌نواز صدایش را می‌شنوم. هیچ‌کس مثل هیتر در نقش اسنیک نمی‌تواند حالت سوالی جملات را ادا کند و این چیزی است که صدای زمخت و بی‌هویت سادرلند کم دارد.

اگر نسبت به فیلمی که وُت-رابرتس کارگردانی آن را بر عهده دارد کنجکاو هستید، بگذارید توضیح دهیم که در ابتدای ویدئو ریولور آسلات، با همان حالت به یاد ماندنی همیشگی‌اش، ظاهر می‌شود و می‌گوید در حال حاضر نه حرفی برای گفتن راجع‌به فیلم دارد، نه اطلاعاتی برای فاش‌سازی. معلوم نیست فیلم در مرحله‌ی ساخت قرار دارد یا نه. به‌شخصه کنجکاوم بدانم چه مقدار از کانسپت‌آرتی که وت-رابرتس در این یک ماه به اشتراک گذاشت، الهام‌بخش لحن و محتوای فیلم خواهد بود.

سفید کاغذی
جدیدترین شماره کاغذی سفید را بخرید
شماره ۳: پری‌زدگی
برچسب‌ها:
مترجم: فربد آذسن
مشاهده نظرات

نظر خود را بنویسید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن نظر:

پیشنهاد کتاب

  • سرد

    نویسنده: النا رهبری
  • خدمات دستگاه هیولاساز دمشقی

    نویسنده: بهزاد قدیمی
  • مجله سفید ۳: پری‌زدگی

    نویسنده: تحریریه‌ی سفید
  • گریخته: هفت‌روایت در باب مرگ

    نویسنده: گروه ادبیات گمانه‌زن