کارگردان فیلم متال گیر از سراسر دنیا برای فیلمش کانسپت آرت جمع می‌کند

0
این مطلب به بوک‌مارک‌ها اضافه شد
این مطلب از بوک‌مارک‌ها حذف شد

فیلم هنوز در مرحله‌ی پیش‌تولید است ولی کانسپت آرت‌های فیلم دارند از سراسر سیاره به دست کارگردانش می‌رسند.

جردن وگت رابرتس (کارگردان کونگ: جزیره‌ی جمجمه) کارگردانی فیلم متال گیر سالید را به عهده دارد و برای این که آتش ماجرا را تا حد ممکن گرم کند، سراغ بهترین آرتیست‌های کره‌ی خاکی رفته که برایش کانسپت آرت اولیه بکشند.

جالب اینجاست که وگت رابرتس اجرت آرتیست‌ها را از جیب خودش داده تا بخش تولیدات بصری فیلم کلید بخورد. وگت خیلی زود متوجه می‌شود که حجم عظیمی از فن‌آرت و  طراحی شخصیت و اسکیس آنلاین برای متال گیر سالید در اینترنت وجود دارد.

وگت در مصاحبه‌اش با مجله‌ی کوتاکو می‌گوید که دلش می‌خواسته صحنه‌های کلیدی فیلم جهانی باشد. «اینطوری دیگر نیازی نیست بیننده کات‌سین‌های بازی را دیده باشد تا از اتفاقات و شخصیت‌ها و محیط داستان سر در بیاورد.»

به قول خودش این قضیه به نوشتن فیلم‌نامه هم کمک می‌کند. چون معتقد است همانقدری که فیلم‌نامه روی هنر بصری فیلم تأثیر می‌گذارد، کانسپت آرت‌ها هم به نوبه‌ی خود روی فیلم‌نامه تأثیر دارند.

سراغ خیلی از آرتیست‌هایی که باهاشان سر پروژه‌ی کینگ‌کونگ همکاری داشتم رفتم. سراغ غول‌های کانسپت آرت هم رفتم. دور هم جمع شدیم و به خاطر علاقه‌ی مشترکمان به فرنچایز متال گیر سالید، کلی رفیق شدیم. متال گیر برای خیلی‌ها انگیزه‌ای بود برای ورود به این زمینه‌ی کاری. پرداختن به بخش بصری فیلم واقعاً لذت‌بخش بود. ولی این تازه شروع ماجراست.

بعضی از این تصاویر، از ذهنیت خود وگت در مورد فیلم سرچشمه می‌گیرد و انعکاسی از بعضی صحنه‌هاییست که قرار است در فیلم هم باشد. ولی خیلی‌هایشان هم صرفاً تلاش آرتیست‌ها برای کندوکاو بیشتر در جهان متال گیر هستند.

طی حرکتی درست و حسابی، آقای وگت تصمیم گرفت روزی یکی از این کانسپت آرت‌ها را در توییترش منتشر کند و هواداران را حسابی سر شوق بیاورد. این موضوع در ضمن به طرفداران این فرصت را می‌دهد که با مراحل اولیه‌ی تولید آشنا شوند. خیلی از طرفداران فیلم، کانسپت آرت‌های خودشان را توی جواب این رشته توییت گذاشته‌اند. خلاصه که ۳۱ روز تمام عشق کردند و آرت با هم رد و بلد کردند و علاقه‌شان به متال گیر را با هم تقسیم کردند.

Lap Pun Cheung

دیدن عشقی که طرفدار‌های مجموعه‌ی متال گیر سالید به ساخته‌ی کوچیما و شینکاوا ابراز می‌کنند، واقعاً دیدنی و دلگرم‌کننده است.

در این‌جا می‌توانید بیشتر کانسپت‌آرت‌های رشته توییت وگت را ببینید ولی برای دیدن آثار بیشتر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

Eddie Del Rio Nick Foreman Eddie Del RioBen MauroJakub RozalskiMaciej KuciaraIgnacio Lazcano

سفید کاغذی
جدیدترین شماره کاغذی سفید را بخرید
شماره ۳: پری‌زدگی
برچسب‌ها:
مترجم: فرزین سوری
مشاهده نظرات

نظر خود را بنویسید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن نظر:

پیشنهاد کتاب

  • شومنامه‌ی تبر نقره‌ای

    نویسنده: بهزاد قدیمی
  • گریخته: هفت‌روایت در باب مرگ

    نویسنده: گروه ادبیات گمانه‌زن
  • خدمات دستگاه هیولاساز دمشقی

    نویسنده: بهزاد قدیمی
  • مجله سفید ۲: ارتش اشباح

    نویسنده: تحریریه‌ی سفید