کوئنتین تارانتینو بالاخره منسون خود را پیدا کرد

0
این مطلب به بوک‌مارک‌ها اضافه شد
این مطلب از بوک‌مارک‌ها حذف شد

دیمن هریمن قرار است نقش رهبر کالت دهه‌ی شصتی را در فیلم «روزی‌روزگاری در هالیوود» بازی کند.

در طی چند ماه گذشته کوئینتین تارانتینو مشخص کرد که عده‌ی قابل توجهی از ستاره‌های هالیوود در فیلم جدیدش در مورد سلسله‌قتل‌های منسون، شرکت خواهند داشت. تارانتینو از مارگو رابی در نقش ستاره و مقتول بزرگ منسون یعنی شارون تیت و از داکوتا فنینگ به عنوان یکی از اعضای خانواده‌ی منسون، اسکوئیکی فروم، استفاده کرده است. او همچنین از برت رنولدز (هنرپیشه‌ی سرشناس دهه‌های گذشته‌ی سینمای بزن‌بهادری آمریکا) به عنوان پیرمردی که صاحب مزرعه ای بود که خانواده‌ی منسون در آن روزگار می‌گذراندند و اسلحه‌هایشان را روغن‌کاری می‌کردند و جلیقه‌هایی از جنس موهای خودشان می‌بافتند استفاده کرده است. اما لیست بازیگران بزرگتر می‌شد و همچنان یک نقش خالی مانده بود؛ خود منسون.

اما حالا این راز برملا شده است و با برملا شدنش تمامی احتمالات پیرو کنار گذاشتن منسون به طور کل از فیلم و یا ایفای نقشش توسط خود تارانتینو در یکی از آن کامئوی‌های مخصوصش را نقش برآب کرده است. روز سه‌شنبه خبرگذاری Wrap اعلام کرد که تارانتینو بلاخره منسون‌اش را پیدا کرده است و این شخص کسی جز بازیگر استرالیایی، دیمن هریمن نیست… . نه، خیالتان راحت. ما هم در جریان نبودیم که این بابا کیست تا این که رفتیم و گشتیم و پیدایش کردیم.

هرمین برای بازی در نقش مکمل سریال Justified که از شبکه‌یFX پخش می‌شود نسبتاً معروف است؛ اما بخش عمده‌ی پیشه‌ی بازیگری حرفه‌ای او در تلویزیون استرالیا شکل گرفته است. جالب است بدانید که یک بار هم در یکی از اپیزود‌های بریکینگ بد هم حضور دارد. جسی پینکمن توی یکی از اپیزودها با پیپ شیشه‌اش به سر او ضربه می‌زند. با ۴۸ سال سن، هرمن حدوداً ‍۱۵ سال از منسونی که تصمیم به قتل شرون تیت گرفت، پیرتر است؛ اما این بازیگر شباهت کم‌نظیری به منسون دارد و اینطور که تأیید تارانتینو را نیز پشت سر خود دارد، به احتمال زیاد برای نقش کاملاً مناسب است. البته تارانتینو از نابازی گرفتن از نابازیگر‌ها استعداد غریبی دارد.

هریمن در این فیلم در کنار رابی، فنینگ، رینالدز، برد پیت، دیکاپریو، آل پاچینو و کرت راسل و تیموتی اولیفانت و تیم روث و مایا هاوک و جیمز مارزدن و لوک پری و حتی لینا دانهام واحتمالاً یک سری ستاره‌ی دیگر ایفای نقش می‌کند.

هریمن در ضمن به لیست بازیگرهایی می‌پیوندد که نقش منسون را در طول سالیان بازی کرده‌اند؛ از جمله تری پارکر، بازیگر تله فیلم دهه‌ی 70 این شخصیت و آن یارویی که در سریال لاست بازی کرده بود.

میزان حضور منسون در فیلم تارانتینو هنوز مشخص نیست؛ بنابراین باید تا جولای بعدی که فیلم در سینماها اکران می‌شود صبر پیشه کنیم.

سفید کاغذی
جدیدترین شماره کاغذی سفید را بخرید
شماره ۳: پری‌زدگی
برچسب‌ها:
مترجم: کسرا اشرفی
مشاهده نظرات

نظر خود را بنویسید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن نظر:

پیشنهاد کتاب

  • مجله سفید ۳: پری‌زدگی

    نویسنده: تحریریه‌ی سفید
  • ماورا: سلسله جنایت‌های بین کهکشانی

    نویسنده: م.ر. ایدرم
  • شومنامه‌ی تبر نقره‌ای

    نویسنده: بهزاد قدیمی
  • سرد

    نویسنده: النا رهبری